30 Nov 2016

Terjebak~

Assalamualaikum w.b.t~

I'm back!cewah..haha..sibuk amat sekarang sebab kena buat 2 kerja, kalau dulu boleh lepak sambil buat kerja dan layan cerita korea..hehe. Sekarang? rasa macam semput je.

Okay, nak share pasal aku terjebak dengan adik aku. Memang dah lama niat nak tukar spek mata baru sebab yang lama dah calar-balar (betul ke kosa kata ni). So, suatu petang adik aku ajak pergi jalan-jalan kat mall, sambil Adam dan Adhwa duk meraung tarik baju aku..motif nak ajak ibu ke kedai mainan.Parah budak-budak ni.Haishhh~

Seller kedai spek mata tu cakap sekarang tengah sale dan kalau beli untuk 2 orang, boleh bagi diskaun lagi. Adik aku laju je pilih design yang dia berkenan. Aku pulak sibuk bersilat dengan Adam dan Adhwa. So, dalam keadaan yang tak berapa nak waras, aku pilih spek mata yang lebih kurang sama dengan adik aku, jenis frame bulat.


Sebab aku tengok adik aku pakai okay je, tapi bila aku pakai cenggini jadinya!hahaha. Malu-malu kucing gak la bila nak pakai spek baru ni gi kerja, sebab sebelum ni biasa pakai frame petak. 

Zam cakap macam orang tua je..haipp!berani dia cakap bini dia camtu ek, tak sedar ke yang I lebih muda 7 tahun~~**sambil flip shawl

Okay,bye~

4 comments:

  1. hahahahhaa. tengah trend kan. ok je jan. kdg2 perasaan kite je tu.

    lagi satu, husband mungg tak biase tengok g. dah slalu mesti rase ok. aku x boleh, pipi macam apam sekarang. haha

    ReplyDelete
  2. Comel lah awak :) Sekarang ikut trend kat spec mata pun :D

    ReplyDelete